Obavijesti na razini sjedišta

Slika Boris Bosančić
Poziv za sudjelovanje u istraživanju na temu Otvorenih obrazovnih sadržaja
napisao/la Boris Bosančić - Thursday, 8. September 2022., 09:24

Dragi studenti Filozofskog fakulteta u Osijeku,

u ime osječkog tima Erasmus+ projekta DECriS s Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta prosljeđujem vam poziv za sudjelovanjem u istraživanju koje provodimo s našim partnerima - Sveučilištem u Hildesheimu, Sveučilištem u Barceloni, Sveučilištem u Sofiji i Sveučilišnim računskim centrom (SRCE) s ciljem stjecanja uvida u perspektivu studenata o prednostima i preprekama za korištenje Otvorenih obrazovnih sadržaja (Open Educational Resources -OER). Upitnik je na engleskom jeziku, vrijeme ispunjavanja 15 min. i otvoren je do kraja rujna 2022...  Zahvalni smo na svakom vašem odazivu ovom pozivu! :)

Dear students,

the DECriS project team (Digital Education for Crisis Situations: Times when there is no alternative) is researching the potential of Digital Education and OERs (Open Educational Resources) in higher education. We want to get a better insight into the student's perspective of the benefits and barriers to the use of OER.

This survey will take approximately 15 minutes to complete. For the success of the study, it is important that you fill out the questionnaire completely and do not omit any of the questions. All data is collected anonymously, it cannot be assigned to your person and will be treated strictly confidential.

Here is the link to the DECriS student survey: https://bit.ly/3CHyqBO

The survey is open until the end of September.

DECriS project team