Datum 29. studenoga 2014. godine rezervirajte za CommunityCation, događaj koji će u Osijeku okupiti digitalne marketingaše iz Slavonije i Baranje. Ovaj društveni događaj bit će održan u prostoru već dobro poznatog Atelier bara, u sklopu Eurodoma, u vremenu od 19 do 23 sata. Ideja je po prvi put okupiti stručnjake za društvene mreže, digitalne medije, content i internetski marketing i sve one iz IT svijeta zainteresirane za tu tematiku.
Tema unutar čijih okvira će se odvijati interakcija je Timing na društvenim mrežama. Gošće koje se bave digitalnim marketingom će tijekom CommunityCationa odgovarati na pitanja publike, ali i onih koji u to vrijeme budu pratili zbivanje isključivo na društvenim mrežama putem službenog hashtaga #CommunityCation.
Organizatori kao ciljanu publiku vide različite profile ljudi, od onih koji su već u poslu i rade u IT struci, do onih mladih koji se žele uključiti u IT zajednicu, možda imaju svoje ideje, ali nemaju koga pitati, a nisu u mogućnosti plaćati skupe kotizacije za seminare i konferencije. Naglasak je na dijeljenju iskustva i znanja, ali i druženju.
CommunityCation će ugostiti tri mlade poduzetnice i marketingašice, a to su Ana Rogina (Gerila), Iva Soldo (BambooLab) i Marina Obšivač (Escape) te će svoje znanje i iskustvo s velikim entuzijazmom prenijeti svima koji budu prisustvovali događaju.
Službeni dio rasprave i interakcije s gošćama trajat će maksimalno sat vremena, nakon čega je planirano druženje i upoznavanje uz hranu i piće. Dobrodošli su svi - programeri, studenti, profesori, community manageri te svi koji su zainteresirani za društvene mreže, medije i internetski marketing.
Sponzori koji su odlučili podržati ovaj digitalni događaj su Osijek Software City, Outcasts, BetaWare i BambooLab.